دانلود بازي نقش آفريني Pascal’s Wager: Definitive Edition براي PC

دانلود جديدترين انيميشن هاي دوبله و زبان اصلي

دانلود بازي نقش آفريني Pascal’s Wager: Definitive Edition براي PC

۱۶ بازديد

دانلود بازي Pascal’s Wager: Definitive Edition براي كامپيوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازي Pascal’s Wager: Definitive Edition براي PC

Pascal’s Wager: Definitive Edition يك بازي جذاب در سبك نقش آفريني مي باشد كه توسط شركت TipsWorks طراحي و سپس توسط Giant Global در مارس 2021 براي پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازي از جايي آغاز ميشود كه موجوداتي بنام كلوسوس وارد سرزمين شما كه Solas نام دارد شده اند و همين موجودات به دليل قدرتمند بودن توانسته اند سرزمين شما را به تسخير خود در آورند. در آن زمان شما در مكاني ديگر در حال انجام ماموريت بوده ايد و اكنون كه بازگشته ايد با صحنه اي باور نكردني رو به رو شده ايد كه تمام امپراطوري سرزمين شما از بين رفته است و بناي چيز سالمي باقي نمانده است كه اين مورد سبب خشمگين شده شما شده است. اكنون با استفاده از قدرت و مهارت هايي كه در اختيار داريد بايد از شر موجودات كلوسوس خلاص شويد كه مسير سختي را در پيش خواهيد داشت.

فرقه كلوسوس شامل هيولا هاي بسياري است كه هر چه به سمت رئيس آنها نزديكتر ميشويد قدرتشان بيشتر ميشود و شما بايد اين مورد را در نظر داشته باشيد. با پيش روي در بازي ميتوانيد مهارت هاي جديدي را بدست آوريد و با استفاده از سلاح هاي خود آنها را شكست دهيد.

 

بازي Pascal’s Wager: Definitive Edition شامل 5 شخصيت مي باشد كه با دسترسي به آنها ميتوانيد بين شخصيت ها سوئيچ كنيد. استفاده از داستاني غني و كاملا جذاب سبب خواهد شد تا با يك بازي كاملا جذاب سروكار داشته باشيد كه نسبت به حجم مناسب بازي گيم پلي خوبي در آن نهفته است. قرن ها پيش خورشيد طي يك جادوي بزرگ در دريا غرق شد و همين مورد سبب به وجود آمدن موجوداتي بنام كلوسوس شد كه اين هيولاها تصميم دارند تمام كهكشان ها را به تسخير خود در آورند كه شما بعنوان يك بازمانده و قهرمان بايد جلوي آنها را بگيريد.

در مراحل اين بازي با چهره ي واقعي شيطان رو به رو خواهيد شد كه بدون شك ترس و دلهره را به دل شما خواهد انداخت. استفاده از يك موتور گرافيكي قدرتمند سبب بوجود آمدن طراحي زيبايي شده است كه ميتوانيد شاهد يك كيفيت پايدار به صورت HD باشيد. همچنين صدا گذاري خوبي در بازي وجود دارد كه ميتواند نظر شما را به خودش جلب نمايد. اگر شما نيز از دوست داران بازي هاي نقش آفريني هستيد پيشنهاد ميشود دانلود بازي Pascal’s Wager: Definitive Edition براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

 

  • اين بازي از يك گيم پلي اعتيادآور برخوردار است كه پيشنهاد ميشود آنرا از دست ندهيد.

 

ويژگي هاي نسخه FitGirl بازي Pascal’s Wager: Definitive Edition :

  • بازي براساس Pascals.Wager.Definitive.Edition-CODEX ريليز و انتشار داده شده است.
  • اين بازي كامپيوتر كرك رسمي گروه CODEX ميباشد.
  • كرك آفلاين روي بازي اعمال شده است و نيازي به كرك توسط كاربر نخواهد بود.
  • بازي به صورت كامل و بدون حذفيات ميباشد كه نسخه رسمي MD5 ميباشد.
  • حجم بازي از 9 گيگابايت به 3 گيگابايت كاهش يافته است.
  • زمان مورد نياز براي نصب بازي بين 5 الي 15 دقيقه ميباشد.
  • فضاي مورد نياز جهت نصب بازي 11 گيگابايت ميباشد.
  • حداقل 2 گيگابايت رم براي آزاد براي نصب اين بازي نياز است.
  • در حين نصب ميتوانيد زبان را روي  RUS/ENG قرار دهيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.