آرشیو فروردین ماه 1400

دانلود جديدترين انيميشن هاي دوبله و زبان اصلي

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي PC

۱۰ بازديد

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي كامپيوتر - نسخه EMPRESS

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي PC

Assassins Creed Valhalla عنواني كاملا شناخته شده از شركت محبوب يوبي سافت مي باشد كه در نوامبر 2020 براي پلتفرم PC عرضه شده بود و تا كنون به صورت رسمي و كرك نشده در اختيار كاربران قرار گرفته بود كه همين امروز توسط هكر معروف امپرس كرك و در قالب گروه EMPRESS عرضه شد. جالب است بدانيد كه اين بازي از قفل قدرتمند Denuvo و VMProtect برخوردار بود كه بعد از مدت ها كرك و اكنون نسخه معتبر اين بازي در اختيار شما قرار گرفته است.

دانلود بازي اساسين كريد والهالا

داستان بازي اكشن Assassins Creed Valhalla در مورد يك زن و مرد وايكينگ مي باشد كه در همان ابتداي بازي بايد بدنبال ماجراجويي هايي كه سبب نابودي مراسمات و دوستان شما شده اند برويد. قلب شما در سينمايي كه منتظر افتتاح آن بوده ايد شكست و عزيزانتان طي يك اتفاق برنامه ريزي شده از دست رفتند كه اين مورد سبب خشمگين شدن شما شده است. با اجراي مراحل ابتدايي شما بايد با برادرتان سيگورد به ماجراجويي هاي مختلفي در انگليس برويد كه در اين بين مشكلات و موانع بسياري سد راه شما خواهد شد. انگليس در اوج قدرت خود است و با 4 امپراطوري بزرگ يعني مرسيا ، آنگلياي شرقي ، نورتومبريا و وسكس در ارتباط است كه اگر قصد نابود كردن انگلستان را داريد بايد از سد اين كشورها نيز عبور كنيد.

شما بعنوان يك زن و مرد وايكينگ بايد اقدامات بسياري عليه نيروهاي ساكسون انجام دهيد. نيروهايي كه سبب خرابي و آشوبي هاي اخير در سرزمين شما شده اند كه با غارت قلمرو شما بدنبال گسترش دادن سرزمين هاي خود هستند كه تا كنون نيز توانسته اند قلعه هاي مستحكمي را در برابر دشمنان ايفا كنند. براي رويارويي با اين دشمنان بايد قدرت ذهن خود را بالا ببريد زيرا دشمنان شما هم از قدرت بالايي برخوردار هستند كه شكست دادن آنها كار آساني نخواهد بود.

 

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي كامپيوتر - نسخه EMPRESS

 

گيم پلي بازي كامپيوتر Assassins Creed Valhalla :

بخش داستاني بازي از هيجانات خوبي برخوردار است كه اين مورد سبب به وجود آمدن يك گيم پلي سرگرم كننده شده است. سبكي كه ميتواند شما را با مراحل بسياري رو به رو كند كه براي عبور از دشمنان نياز به كمك بازي خواهيد داشت. رو به رو شدن با دشمنان قوي به شما اين امكان را ميدهد تا بتوانيد از سلاح هايي كه در اختيارتان قرار گرفته است استفاده كنيد. يك سري شمشير و سلاح افسانه اي كه از جد شما به ارث رسيده است و همين مورد سبب قدرتمندتر شدن شما خواهد شد. البته تمامي سلاح ها به صورت رايگان در اختيارتان قرار نخواهد گرفت. بلكه براي رسيدن به يك سري قدرت و سلاح ها بايد تاوان آنها را بدهيد كه نابود كردن هيولاها و دشمنان قدرتمند تاوان رسيدن به اين آيتم ها مي باشد.

بازي اساسين كريد والهالا مجموعه عظيمي از چالش هاي جديد را در اختيار شما قرار ميدهد. چالش هايي كه سبب به وجود آمدن گيم پلي خوبي شده است و به شما اين امكان را ميدهد تا براي ساعات و حتي روز هاي طولاني امكان حضور در مراحل اين بازي را داشته باشيد. با پيش روي در بازي شخصيت شما نيز رشد خواهد كرد و با برنامه هاي جديدي رو به رو ميشويد كه بدون شك براي آينده به كارتان خواهد آمد. زيرا همان طور كه گفته شد اين بازي از وسعت بسيار خوبي برخوردار است كه به همين آساني ها نميتوانيد آنرا به پايان برسانيد.

 

ok

 

گيم پلي اعتيادآور اين بازي براي افراد زير 14 سال مناسب نيست.

 

 

 

دلايلي جهت دانلود بازي اساسين كريد والهالا :

در بازي Assassins Creed Valhalla شما ميتوانيد كاوش هاي بسياري از سواحل نروژ تا پادشاهي هاي انگليس را در پيش رو داشته باشيد. در برخي مسير ها به بيراهه كشيده خواهيد شد كه اين موارد هم جزو مراحل بازي بشمار ميرود. رو به رو شدن با هيولاهايي كه چندين برابر شما جثه دارند سبب عقب افتادن از برنامه اي كه داشتيد خواهد شد. زيرا نابود كردن اين هيولاها نياز به زمان بيشتري دارد كه اگر بتوانيد نقطه ضعف آنها را پيدا كنيد ميتوانيد روند نابود كردنشان را با سرعت بالاتري انجام دهيد. البته اين هيولاها هميشه از لحاظ جثه از شما قويتر نخواهند بود بلكه در برخي از مراحل بازي با اشخاصي رو به رو ميشويد كه شايد از لحاظ جسماني از شما ضعيفتر باشند اما بايد بدانيد كه قدرت در همين اشخاص نففته است.

در اين بازي شما ميتوانيد يك قبيله جديد براي خود تشكيل دهيد و در برخي از مراحلي كه نياز به گروه خواهيد داشت از باقي نيروهاي خود استفاده كنيد. البته دستيابي به وايكينگ هاي اصلي كاري سخت شده است زيرا كمتر شخصي است كه بتوانيد بعنوان يك جنگجو خواسته هاي شما را در ميدان نبرد انجام دهد. اما بطور خلاصه تشكيل دادن قبيله در اين بازي نيز برايتان مقدور خواهد بود.

 

ok

 

بدون شك حجم بالاي بازي ارزش دانلود كردن را دارد.

 

 

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي كامپيوتر - نسخه EMPRESS

 

شهرك سازي در بازي Assassins Creed Valhalla :

همان طور كه در ابتداي بازي گفته شد اين گيم از وسعت خوبي برخوردار است كه يك بخش آن مربوط به استراتژيك مي باشد. بخشي كه به شما اين امكان را ميدهد تا با راه اندازي يك گروه قدرت كافي براي شكست دادن دشمنان را داشته باشيد. با استخدام وايكينگ هاي جديد و رهبري آنها ميتوانيد به ساير سرزمين هاي انگلستان حمله كنيد و با غارت اموال آنان بدنبال گسترش دادن شهرك ها و امپراطوري خود باشيد. در اين بين ميتوانيد به كشتي و ساختمان هاي بسياري دسترسي داشته باشيد كه براي نقل مكان و يا حمله به آنها نياز خواهيد داشت.

اما تمام بخش بازي به همين مورد ختم نميشود زيرا يك سري مراحل دشواري در بازي وجود دارد كه پايان دادن به آنها كار هر كسي نخواهد بود بلكه شما بايد به تنهايي در آنها حضور پيدا كنيد و با اژدهايان و نيروهاي دشمن رو در رو شويد. حضور جادوگران مختلف در قبيله هاي دشمنان سبب به وجود آمدن هيولاهاي عظيم الجثه اي شده است كه بايد با قدرت سلاح و مهارت شمشير زني آنها را نابود كنيد. در بازي اساسين كريد والهالا بايد در تلاش باشيد براي شكوه و عظمت يك وايكينگ افسانه اي به دشمنان خود حمله كنيد و شهرك خود را رشد دهيد و قدرت سياسي خود را بسازيد.

 

ok

 

بازي اساسيت كريد والهالا در چندين سبك 

 

 

دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي كامپيوتر - نسخه EMPRESS

 

طراحي و صداگذاري در بازي اساسين كريد والهالا :

 

بخشي كه توانسته امتياز كاملي را از كاربران و سايت هاي مطرح دنيا بدست آورد همين بخش است. استفاده از يك موتور گرافيكي قدرتمند و كاملا اختصاصي در ساخت بازي سبب شده تا كوچك ترين و حتي جزئي ترين بخش ها به بهترين نحو ممكن نمايش داده شوند. استفاده از يك سيستم رندر قدرتمند در بازي سبب شده است تا با يك كيفيت پايدار به صورت FullHD رو به رو باشيد كه نسبت به سيستم خود ميتوانيد آنرا كاهش دهيد. اين بخش به قدري جالب است كه ميتوانيد ريختن برگ درختان و حتي سايه اشخاص روي زمين و يا مشاهده خود در آب را هم ببينيد.

بخش ديگري كه سبب قدرتمندتر شدن بازي Assassins Creed Valhalla شده است صداگذاري آن مي باشد. استفاده از يك سري افكت هاي اختصاصي و موزيك هيجان انگيز سبب خواهد شد تا به صورت مداوم با هيجان دست و پنجه نرم كنيد كه اين بخش در برخي از مراحل به اوج خود خواهد رسيد. اگر شما نيز از دوست داران بازي هاي اكشن و ماجراجويي و نقش آفريني هستيد پيشنهاد ميشود دانلود بازي Assassins Creed Valhalla براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

دانلود بازي Endzone: A World Apart براي PC

۱۵ بازديد

دانلود بازي Endzone: A World Apart براي كامپيوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازي Endzone: A World Apart براي PC

بازي Endzone: A World Apart در سبك استراتژيك قرار دارد كه توسط شركت Gentlymad Studios طراحي و سپس با همكاري Assemble Entertainment و WhisperGam در مارس 2021 براي پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازي از جايي آغاز ميشود كه يك گروه تروريستي توانست يكي از بزرگ ترين بمب هاي هسته اي جهان را بدست آورد و كه انفجار اين بمب سبب به وجود آمدن مشكلات بسياري و مرگ ميليارد ها نفر شد. تنها عده كمي كه به قبيله Endzones معروف بودند توانستند جان سالم بدر ببرند كه راز زنده ماندن آنها زندگي در اعماق زمين بوده است.

اكنون شما به عنوان يك بازمانده بايد قبيله خود را مديريت كنيد و از مشكلات بزرگي كه در پيش داريد عبور كنيد. در اين بين ميتوانيد به ساختمان و نيرو هاي مختلفي دسترسي داشته باشيد كه هر يك از ساختمان هاي موجود براي پيشبرد اهداف شما ضروري خواهند بود. همچنين براي تقويت مرز ها و جلوگيري از حمله ساير موجودات و انسان ها ميتوانيد نيروهاي جديدي را استخدام كنيد و به دنبال گسترش دادن مرز هاي خود باشيد. بيش از 70 ساختمان در اين بازي وجود دارد كه براي احداث آنان بايد هزينه هاي مختلفي را صرف نماييد.

 

با پيش روي در اين بازي مشكلات بيشتري سد راهتان ميشود كه در ابتدا به شما پيشنهاد ميشود مرز هاي خود را تقويت كنيد زيرا نميدانيد كه قرار است با چه موجوداتي رو به رو شويد. طراحي مناسب و صداگذاري عالي و بخش هاي نامبرده سبب به وجود آمدن يك گيم پلي روان شده است كه ميتوانيد براي دقايق طولاني در بازي حضور داشته باشيد و سرگرم مراحل اين بازي شويد. اگر شما نيز از دوست داران بازي هاي استراتژيك هستيد پيشنهاد ميشود دانلود بازي Endzone: A World Apart براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

 

ويژگي هاي نسخه FitGirl بازي Endzone: A World Apart :

  • بازي براساس Endzone.A.World.Apart-CODEX ريليز و انتشار داده شده است.
  • اين بازي كامپيوتر كرك رسمي گروه CODEX ميباشد.
  • كرك آفلاين روي بازي اعمال شده است و نيازي به كرك توسط كاربر نخواهد بود.
  • بازي به صورت كامل و بدون حذفيات ميباشد كه نسخه رسمي MD5 ميباشد.
  • حجم بازي از 5 گيگابايت به 2 گيگابايت كاهش يافته است.
  • زمان مورد نياز براي نصب بازي بين 3 الي 5 دقيقه ميباشد.
  • فضاي مورد نياز جهت نصب بازي 5 گيگابايت ميباشد.
  • حداقل 2 گيگابايت رم براي آزاد براي نصب اين بازي نياز است.
  • در حين نصب ميتوانيد زبان را روي  RUS/ENG قرار دهيد.

 

Endzone is a post-apocalyptic survival city builder, where you start a new civilization with a group of people after a global nuclear disaster. Build them a new home and ensure their survival in a shattered world, threatened by constant radiation, toxic rain, sandstorms and droughts.

 

دانلود بازي Endzone: A World Apart براي كامپيوتر - نسخه FitGirl

 

لينك‌هاي دانلود

دانلود بازي Endzone: A World Apart v1.0.7747.25951 + Windows 7 Fix كامپيوتر | حجم 3.2 گيگابايت

نسخه FitGirl

دانلود بازي Automobilista 2 v1.1.2.4 براي كامپيوتر

۱۲ بازديد

دانلود بازي Automobilista 2 براي PC

بازي Automobilista 2 عنواني جديد از شركت Reiza Studios مي باشد كه در سبك بازيهاي مسابقه اي و شبيه سازي قرار دارد. اين بازي جديد كامپيوتر پروژه اي است كه طي تقريباً يك دهه توسعه يافته و در هسته اصلي آن ، يك شبيه سازي جامع از صحنه ورزش هاي برزيلي قرار گرفته كه شامل تمام سري هاي اصلي مسابقات برزيل ، پيست هاي مسابقه و رانندگان آن است. رقابت در اين بازي موج ميزند و شما بعنوان يك راننده جديد بايد در ميان صدها راننده ديگر حضور پيدا كنيد. براي كسب مقام اولي و محبوب شدن مسير سختي را در پيش خواهيد داشت زيرا اين بازي از يك سيستم واقع گرايانه برخوردار است كه سبقت گرفتن از رقبا را براي شما سخت ميكند.

استفاده از مسير هاي محبوب و شناخته شده دنيا مانند: Hatch ، Mount Panorama و Imola بازگو كننده سطح بالاي بازي مي باشد كه شما ميتوانيد در ده ها مسير پر پيچ و خم حضور پيدا كنيد. در اين بين ماشين هاي بسياري از مطرح ترين شركت هاي دنيا در اختيار شما قرار ميگيرد كه دستيابي به آنها كمي سخت مي باشد. زيرا هر خودرويي كه مد نظر داريد را بايد خريداري كنيد و بدست آوردن پول در اين بازي راهي جز مسابقه دادن ندارد. استفاده از روش هاي جديد بازيسازي در اين گيم سبب شده تا سازگاري خوبي با واقعيت مجازي يا همان VR داشته باشد كه اين مورد را به صورت آسان و تنها با چند كليك ساده ميتوانيد اجرا كنيد.

 

 

دانلود بازي Automobilista 2 v1.1.2.4 براي كامپيوتر

 

 

بازي به صورت آنلاين و چند نفره نيز قابل اجرا مي باشد.

 

 

بازي Automobilista 2 از يك سيستم آب و هوايي قدرتمند برخوردار است كه در طول مسابقات ميتوانيد شرايط مختلف جوي و شبانه روزي را مشاهده كنيد. اين سيستم روي روند بازي تاثير بسزايي خواهد داشت زيرا در برخي از مسير ها از سرعت بالاي شما ممانعت ميكند و در برخي مسير هاي ديگر سبب افزايش سرعت شما ميشود كه دقيقا مانند واقعيت طراحي شده است. بازي اتومبيل 2 از خودروهاي كلاسيك و جديد بهرهمند است كه نسبت به سليقه خود ميتوانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. با پيش روي در بازي و بدست آوردن پاداش هاي مختلف ميتوانيد گاراژ اختصاصي خود را راه اندازي كنيد و با خريد تجهيزات جديد خودروي خود را تقويت كنيد.

پشتيباني از يك سيستم چند نفره به شما اين امكان را ميدهد تا بتوانيد بازي را بصورت P2P و آنلاين هم اجرا نماييد. البته اين مورد بستگي به آيتم هاي مختلفي دارد اما بطور كامل گيم پلي بهتري را نسبت به نسخه آفلاين دارا مي باشد. در بخش آنلاين بازي در صورت پيروز شدن XP هاي مختلفي براساس رانندگي، به شما داده ميشود كه با آنها ميتوانيد رتبه خود را در ميان ميليون ها گيمر ديگر افزايش دهيد.

طراحي ديدني در كنار صداگذاري عالي سبب به وجود آمدن يك بازي جذاب بنام Automobilista 2 شده است كه گيم پلي عالي آن توانسته گيمرهاي بسياري را به سمت خود روانه كند. وجود گيم پلي پويا ميتواند شما را براي دقايق طولاني سرگرم نمايد كه اگر شما نيز از دوست داران بازي هاي مسابقه اي هستيد پيشنهاد ميشود دانلود بازي Automobilista 2 براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

 

 

جهت اجراي بدون مشكل بازي پيشنهاد ميشود سيستم مورد نياز جهت نصب را مشاهده كنيد.

 

 

Packing an even larger roster of diverse cars and tracks than its predecessor, Automobilista 2 ventures further into the best of international motorsports, including prestigious brands along with iconic venues such as Brands Hatch, Mount Panorama and Imola, at the same time continuing to explore the more exotic and exciting forms of motorsports from around the world.