دانلود بازي اكشن Bloodroots براي PC

دانلود جديدترين انيميشن هاي دوبله و زبان اصلي

دانلود بازي اكشن Bloodroots براي PC

۷ بازديد

دانلود بازي Bloodroots براي كامپيوتر - نسخه CODEX

دانلود بازي Bloodroots براي PC

Bloodroots عنوان يك بازي كامپيوتر فوق العاده كه در سبك اكشن مي باشد توسط استوديو بازيسازي Paper Cult طراحي و عرضه شده است. Mr. Wolf شحصيت اصلي بازي به شدت شكست خورده و دشمنان پيروز شده اند و حالا او بايد تمامي تلاش خودش را انجام دهد تا دوباره با بكارگيري استراتژي ها و تكنيك هاي مبارزه اي جديد تمامي آنها را شكست دهد. اما اين كار به همين سادگي ها هم نخواهد بود پس به اين شخصيت زخمي و شكست خورده كمك كنيد تا دوباره به روزهاي اوج خودش برگردد. در بازي اسلحه و تفنگ هاي مختلف حرف اول را ميزنند و مي بايست با نشانه گيري درست به سمت حريف هاي خود تمامي آنها را يكي پس از ديگري از بين ببريد. 

بازي Bloodroots داراي يك داستان 8 ساعته بسيار جذاب مي باشد كه ميتوانيد در اين مدت تجربه هاي منحصر به فردي را كسب كنيد. در ابتداي بازي هر يك از سلاح هاي بازي قدرت تخريب كمي را دارا مي باشند و رفته رفته با ارتقاع دادن آنها ميتوانيد قدرت سلاح ها را افزايش داده و بهتر عمل كنيد. البته نشانه گيري درست در بازي نيز بسيار مهم است و بايد بدانيد كه با به هدف زدن يعني شليك در سر دشمنان ميتوانيد امتياز بيشتري را كسب نماييد مراحل بازي نيز با پيشرفت بيشتر شما رفته رفته سخت تر مي شود و شما بايد از استراتژي هاي جديدتري در مقابل دشمنان استفاده كنيد.

 

توسعه دهندگان اين بازي تمامي تلاش خودشان را انجام داده اند كه هرج و مرج را به خوبي در اين بازي نشان دهند و با بكارگيري و استفاده از سبك مبارزه مختلف اين ويژگي ها را به خوبي به نمايش گذاشته اند. همانطور كه گفته شد هر يك از مرحله هاي بازي داراي بخش هاي مختلف مي باشد و شما بايد در محيط هاي متنوع به جستجو بپردازيد و آيتم هاي مختلف را جمع آوري كنيد تا در مرحله هاي ديگر از آنها استفاده كنيد. در ابتداي شروع بازي ممكن است كه تعجب كنيد كه چرا صداي مبارزه ها و جنگ در بازي زياد است و بايد مدام مبارزه كنيد اما رفته رفته اين موضوع عادي خواهد شد. اگر شما نيز از دوست داران بازي هاي اكشن هستيد پيشنهاد ميشود دانلود بازي Bloodroots براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

 

لينك‌هاي دانلود

دانلود بازي Bloodroots كامپيوتر | حجم 1.4 گيگابايت

نسخه DARKSiDERS

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.