دانلود بازي ترسناك Dead Age 2 براي PC

دانلود جديدترين انيميشن هاي دوبله و زبان اصلي

دانلود بازي ترسناك Dead Age 2 براي PC

۷ بازديد

دانلود بازي Dead Age 2 براي كامپيوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازي Dead Age 2 براي PC

Dead Age 2 يكي ديگر از بازي هاي جديد ترسناك مي باشد كه توسط شركت بازيسازي Silent Dreams طراحي و سپس توسط Headup در مارس 2021 براي پلتفرم PC عرضه شده است. زنده مانده در بازي عصر مردگان 2 كار سخت و دشواري است زيرا بايد در دنياي زامبي هاي متحرك زنده بمانيد و با صدها زامبي در هر مرحله رو به رو شويد كه بدون شك كار سختي را در پيش خواهيد داشت. زيرا سبك اين بازي به صورت نوبتي ساخته شده است و نميتوانيد به صورت روان با زامبي ها درگير شويد كه همين مورد مورد توجه بسياري از گيمر ها شده است.

بازي كامپيوتر عصر مردگان 2 شامل بيش از 24 مهارت است كه با دسترسي به آنها ميتوانيد قدرت ضربات خود را افزايش دهيد و يا به دنبال خريد سلاح هاي جديد باشيد كه در اين صورت ميتوانيد زامبي هاي پيش رو را با سرعت بالاتري از ميان برداريد. البته ناگفته نماند كه اين مسير يكطرفه هم نيست و شما با پيش روي در مراحل با زامبي هاي قدرتمندتري روبه رو ميشويد كه اين توازن قدرت ميتواند شما را به چالش بكشد. استفاده از آيتم و المان هاي كمكي در طول مراحل اين امكان را به شما ميدهد تا در سخت ترين شرايط بازي هم اميد براي زنده مانده داشته باشيد.

 

بازي Dead Age 2 شامل بيش از 80 مكان است كه بايد در آنها حضور پيدا كنيد. مكان هايي كه شامل موانع مخصوص به خود هستند و در صورت استفاده از تاكتيك مناسب ميتوانند براي شما بعنوان يك محافظ شناخته شوند. با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازي ميتوانيد پاداش هاي مختلفي را بدست آوريد كه با جمع آوري اين موارد ميتوانيد آيتم هاي جديدي را براي خود خريداري كنيد. به صورت كلي اين بازي به صورت Survival RPG عرضه شده است كه اگر بدنبال يك بازي سرگرم كننده هستيد پيشنهاد ميشود عصر مردگان 2 را از دست ندهيد.

شخصيت و حيوانات مختلفي در بازي حضور دارند كه براي كمك گرفتن از آنها بايد پاداش هاي خود را افزايش دهيد تا بتوانيد يك گروه براي نابودي زامبي ها تشكيل دهيد. استفاده از طراحي مناسب در كنار صداگذاري عالي سبب خواهد شد تا با يك بازي كاملا سرگرم كننده رو به رو باشيد كه وبسايت پارسي دانلود پيشنهاد ميكند دانلود بازي Dead Age 2 براي كامپيوتر را از دست ندهيد.

 

رده سني بازي 16+ مي باشد كه پيشنهاد ميشود آنرا رعايت كنيد.

 

ويژگي هاي نسخه FitGirl بازي Dead Age 2 :

  • بازي براساس Dead.Age.2-CODEX ريليز و انتشار داده شده است.
  • اين گيم كرك رسمي گروه CODEX  ميباشد.
  • كرك آفلاين روي بازي اعمال شده است و نيازي به كرك توسط كاربر نخواهد بود.
  • بازي به صورت كامل و بدون حذفيات ميباشد كه نسخه رسمي MD5 ميباشد.
  • حجم بازي از 7  گيگابايت به 3  گيگابايت كاهش يافته است.
  • زمان مورد نياز براي نصب بازي بين 5 الي 10 دقيقه ميباشد.
  • فضاي مورد نياز جهت نصب بازي 7 گيگابايت ميباشد.
  • حداقل 2 گيگابايت رم براي آزاد براي نصب اين بازي نياز است.
  • در حين نصب ميتوانيد زبان را روي  RUS/ENG قرار دهيد.

 

لينك‌هاي دانلود

دانلود بازي Dead Age 2 v1.0.0 + Bonus Content كامپيوتر | حجم 3.4 گيگابايت

نسخه FitGirl

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.