دانلود بازي Monster Jam Steel Titans 2 براي PC – نسخه CODEX

دانلود جديدترين انيميشن هاي دوبله و زبان اصلي

دانلود بازي Monster Jam Steel Titans 2 براي PC – نسخه CODEX

۱۲ بازديد

دانلود بازي Monster Jam Steel Titans 2 براي PC – نسخه CODEX

دانلود بازي Monster Jam Steel Titans 2 براي PC - نسخه CODEX

Monster Jam Steel Titans 2 يك بازي جذاب و سرگرم كننده با سبك ورزشي مي باشد. اين بازي مسابقه اي توسط كمپاني Rainbow Studios براي پلتفرم كامپيوتر (PC) طراحي و توسعه داده شده است. چندي پيش شاهد انتشار آن توسط كمپاني سازنده بوديم. مبارزه ي واقعي بين كاميون ها و ماشين هاي بزرگ را تجربه كنيد. با 25 ماشين بزرگ ديگر در استاديوم به رقابت بپردازيد و آن ها را از دور مسابقه خارج و به بيرون پرتاب كنيد. از ابزار هاي مخرب استفاده كنيد و رقباي خود را يكي پس از ديگري از بين ببريد. بهترين كاميون ها را انتخاب كنيد و قابليت هاي آن ها را تقويت كنيد و به رقابت با ديگران بپردازيد.

بالاخره بعد از مدت ها بازي كامپيون هاي 2 با نام Monster Jam Steel Titans 2 عرضه شد كه در اين نسخه ميتوانيد به دنياي جديدي از كامپيون و مراحل دسترسي داشته باشيد. نسخه دوم اين بازي براساس المان هاي جديد بازيسازي ساخته شده است كه گيم پلي بهتري را نسبت به نسخه اول دارا ميباشد و همين مورد سبب شده تا در مدت زمان كم انتشار خود به محبوبيت بالايي برسد. استفاده از بخش هاي جذاب در مراحل سبب شده تا گيمر ها علاقه بيشتري را به پايان دادن به مراحل نشان دهند كه اگر شما نيز از دوست دارا اين سبك بازي هستيد پيشنهاد ميشود اين بازي را از دست ندهيد.

اين بازي جديد از گيم پلي خوبي برخوردار است كه اين امكان را به شما ميدهد تا بتوانيد براي دقايق طولاني در بازي حضور داشته باشيد و سرگرم شويد. امكان كنترل حرفه اي اين هيولا هارا كه از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد بازي مي باشد را تجربه كنيد. از ويژگي هاي منفي اين بازي مي توانيم به محيط گرافيكي ضعيف و استفاده از مدل‌ و تسكچرهاي قديمي، همچنين داشتن باگ هاي فراوان اشاره نمود. اين موارد آسيب زيادي به گيم پلي بازي وارد كرده اند. هم اكنون ميتوانيد اين بازي كامپيوتري را از وب سايت پارسي دانلود دريافت نماييد و از آن لذت ببريد !

 

warning

 

  • جهت اجراي بدون مشكل پيشنهاد ميشود نسخه اول را حذف كنيد.
  • نسخه 2 از بازي محبوب Monster Jam Steel Titans به صورت تست شده با كرك معتبر CODEX تقديم به شما كاربران پارسي دانلود .

 

Real Trucks. Real Action. Monster Jam! Monster Jam Steel Titans delivers the complete Monster Jam experience for everybody to enjoy!
All the trucks, stunts, stadiums, racing and massive air in one game! Play in various game modes including Stadium and outdoor Racing, various Stunt Challenges and Destruction modes!

  • Drive a MONSTER! Compete with 25 of the most popular trucks including Grave Digger and Max-D!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.